Klantretentie van Freelance in Sales. Kristel helpt u oud-klanten terug te halen en weer úw tevreden klanten te maken!

De concurrentie zit niet stil, en zal altijd zijn best doen om uw klant, hún klant te maken.
of uw klant heeft zelf besloten een andere leverancier te zoeken...

U kunt hier gelukkig iets aan doen! Retentie!

De tijd die u heeft om uw klant te behouden is vaak zeer kort. Snel reageren is dus cruciaal!

Veel grote bedrijven hebben een aparte afdeling retentie, ook wel retention genoemd.
Die hebben zij niet voor niks. Uit onderzoek is gebleken dat door het verlies van één klant, tot 5 nieuwe klanten moeten worden gemaakt.

Heeft u geen aparte afdeling retentie, maar wilt u wel het maximale retentie rendement? U kunt kiezen uit de volgende service- en retentiediensten:

  • Snelle opvolging bij dreigend verlies van de klant
  • Periodieke service voor het behoud van uw klanten d.m.v behoefte- en/of tevredenheidsonderzoek
  • Het benaderen van al uw oud-klanten met het doel deze weer klant van uw bedrijf te maken